La Botzina ens presentarà Sons de Faules, contes musicats a partir dels seus àlbums il.lustrats

Homenatge a Eric Carle, l’artista dels colors. Contes musicats a partir dels seus àlbums il.lustrats. Històries que ens parlen de tot el que ens envolta, amb els colors com a protagonistes, tot acompanyat d’instruments ben diversos.

L’objectiu de La Botzina és la producció i realització de concerts didàctics, és a dir, crear espectacles basats en la música com a continguts i que tenen un clar caràcter educatiu.

Des del seu inici el 1996 fins al dia d’avui, La Botzina ha creat més d’una quinzena d’espectacles tot col.laborant amb formacions musicals de primer nivell i de diferents àmbits musicals com la Banda Municipal de Barcelona, la cobla Sant Jordi-ciutat de Barcelona, la Big Band de Granollers o la companyia de flamenk de Sónia Sanchez entre molts d’altres.

La diferent tipologia dels seus concerts pel que fa a format els permet actuar des dels grans auditoris fins a la mateixa aula de l’escola. No obstant, el tractament de les seves propostes segueix el mateix patró pel que fa a projecte didàctic, dinamisme i màxima implicació de l’espectador i qualitat i rigor en la realització de l’espectacle.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s