Les entrades per la tercera edició del Festival MiniBeat ja estan disponibles online. Els preus d’aquest any es mantenen igual que la passada edició (10€ els adults, 5 els infants, 1€ els nadons i 25€ el pack familiar) mantenint així el compromís d’oferir una bona alternativa al circuit de festivals establerts, amb una programació de qualitat i transversal, dirigida a tots els públics i edats.El festival tindrà lloc, com cada any, al recinte de la Roca Umbert, una antiga fàbrica tèxtil reconvertida en la Fàbrica de les Arts de Granollers. S’obriran les portes a les 10.30 del matí i es clourà a les 19.00h. A partir d’avui ja estan a la venda les entrades per aquesta edició, que consolidarà el MiniBeat com una aposta arriscada però amb forta projecció, dinamitzant la cultura musical familiar alternativa.
Les dues anteriors edicions s’ha fet “sold out”, s’han esgotat les entrades, a setmanes vista del MiniBeat, amb actuacions de bandes emergents i consagrades com ara en Joan Colomo, Orchestra Fireluche, Nyandú, Kitsch a la Cova, Za!, Les Sueques, Esperit!, Bullit, Yahi i un llarg etc. (Pots consultar el cartell de les darreres edicions aquí)
Des de l’organització, l’associació de l’Arcada Koncerts, us donem gràcies pel vostre suport durant les dues anteriors edicions i us convidem a venir a passar un dia en família, o sense, a la magnífica Fàbrica de la Roca Umbert de Granollers, envoltats de bons concerts, activitats, àpats i molt d’amor. Salut!